luni, 29 iunie 2009

Interviu

deci am fost la un interviu,

de fapt, am fost la două, dacă pui la socoteală plimbatul prin centru, la Sala Palatului, două trei vorbe, aceleaşi ca la primul interviu, nici concret.

La primul interviu ţi se spune că eşti boem. De ce, întrebi tu. Păi nu e o problemă. Totuşi, din ce v-aţi dat seama că sunt boem? Păi ai părul lung … WTF? Roachere, şefu’ te vrea tuns … chiar dacă jobul tău n-are nici o legătură părul lung, ceea ce s-ar traduce, nu lucrezi în alimentaţie publică, la împachetat merdenele. Fail!

Asta după ce în primul interviu, mi-a ieşit pe urechi de câte ori am auzit cuvântul comunicare. Experienţa m-a învăţat să ciulesc urechea la astfel de ticuri. Cheia este comunicarea, este nevoie de comunicare, dacă nu e comunicare, nimic nu e …

de fapt, s-ar traduce prin expedierea oricărei probleme, de orice tip cu sentinţa, nu ai comunicat bine. Cu cât mai vag este enunţul, cu atât mai repede o vei încasa.

Interesant este că pentru o firmă cu atât de mare aplomb, cum a fost cea la care m-am prezentat eu, aspectele financiare nu reprezintă un lucru demn de discutat. Probabil că domnii consideră ca suntem în Germania, sau Austria, unde te angajezi şi după aia afli ce şi cum arată cecul tău, era să scriu checul.

Iar ca să revin la comunicare, la capitolul ăsta stau chiar prost, am aşteptat în prima zi de mi-a ieşit pe nas, deja arătam a stupid, stând de jumătate de oră în secretariat … probabil că altcineva s-ar fi ridicat şi ar fi plecat. A doua oară mă sună într-o zi, după amiaza. Poţi veni la şase? Sigur, când? Astăzi! E patru! Nu contează, trebuia să te sune secretara, dar a uitat, păi roag-o pe ea să stea până la şase, vin mâine, nu pot astăzi! Fail!

*când eşti şomer, singurul lucru ce ţi-a rămas este să chibiţezi de pe margine

Dar suntem în România, unde aflii aşa, aruncat într-o doară că vei fi plătit cu parte fixă şi comision. Dar stai! Ţi s-a spus că nu faci vânzare, doar ai întreabat, că doar în vreme de criză, singurele joburi disponibile sunt cele de vânzări. Mai întrebi o dată. Da, eşti plătit cu comision, fără să faci vânzare, bine bine, comision din ce? Din ce vând alţii … cică, ca să te motiveze?!

O să te anunţăm noi, într-o zi, maximum două. Au trecut două săptămâni.

Fuck’em!

NEXT!

Niciun comentariu: