luni, 29 iunie 2009

Bune practici

Cand am spus ca nu am oferte de angajare pentru ca nu mi-am cautat, deoarece munceam bine mersi pentru onorata companie, mi s-a raspuns ca in cazul in care vroiam sa plec, n-aş fi fost reţinut.

Voalat mi se transmitea că aş fi făcut bine să îmi fi căutat din vreme.

Bun, acum, eu a trebuit să eliberez coteţul în două zile, adică în prima mi s-a adus la cunoştinţă că serviciile mele (pe care acum jumătate de an, se jurau, că să nu plec, că nu vor să mă piardă, lacrimi de crocodil …), iar în a doua, a trebuit să predau cheile. În a treia zi eram în vacanţă fără plată … că nu sunt bani, şi  e criză

Eu unul, nu mai înţeleg, ce dracu’ mai bat câmpii cu valori şi altele, când de fapt este la fel ca în mahalaua în care am copilărit, ăla mai puternic îl trimite după mingie pe ăla mai slab …

Niciun comentariu: